21/1/12

PINGÜINS I DOFINS ANEM AL PALAU



El proper divendres dia  27 de gener anirem al Palau de la Música per  gaudir de l'espectacle TRENCADÍS DE CANÇONS. Contrastos musicals entre modernitat i tradició. Es tracta d'un recull de cançons acompanyades de danses i moviment, així com d'alguns poemes. Els elements arquitectònics i decoratius dels palau també formen part de l'espectacle.

06 La campaneta from Servei Educatiu Palau Musica Cat on Vimeo.

 Joan Maragall, Josep Carner, Joan Salvat Papasseit, Pere Quart o Tomàs Garcés són alguns dels poetes dels quals escoltarem petits fragments, en uns passatges que fan d’enllaç de les diferents escenes. I els ballarins de la Factoria Mascaró són els encarregats  de les propostes de moviment. Us animem a escoltar el CD un cop   a casa...


 El joc de les pedretes. J. Llongueras
(fragment)
Tinc la pedra a aquesta mà,
la mà dreta, la mà dreta.
Tinc la pedra a aquesta mà,
la mà dreta picarà.
Pica, pica la pedretapica, pica, pica, va!
Pica, pica, la pedreta,
pica i passa a l’altra mà.
Un i un fan dos,
jo vaig veure, jo vaig veure,
un i un fan dos,
jo vaig veure un gat i un gos.