19/3/13

CANTÀNIA: CANÇÓ DELS MIRATGES



 MIRATGES
Júlia
Quin lloc?

Àngel

Potser no cal anar tan lluny. Una vegada vaig sentir dir que el lloc més silenciósés el desert.

Júlia (al públic)

El desert?

Potser sí que ho podem provar.

Hi fa massa calor perquè ningú hi vulgui fer cap soroll.

Però tan bon punt hi arribem...

Cor

JÚUUUULIAAAAAAA...

Júlia

Has sentit això?

Cor

JÚUUUUULIAAAAAAA...

Júlia

És el meu nom! Algú està dient el meu nom!

Àngel

Només és el vent.

Júlia

No és el vent!

Àngel

Són imaginacions teves.

Júlia

No m’ho imagino!

Cor

ÀAAAANGEEEEELLL...

Júlia

Ho veus? Ara han dit el teu nom!

Àngel mira al seu voltant, espantat.

Àngel

Potser sí que tens raó!



Júlia

Qui sou!? Aquí no hi ha ningú!

Cor

SOM ELS MIRATGES DEL DESERT!

Júlia

Els miratges? Jo em pensava que els miratges es veien! No que també se sentien!

Cor

SOM ELS MIRATGES DEL DESERT!

ET FEM ANAR AMUNT I AVALL!

ET FEM ANAR A TORT I A DRET!

FINS QUE NO PUGUIS DIR FAVA!



Júlia

Àngel! Potser els miratges ens

poden ajudar, no?

Ells ens poden indicar el camí!

Àngel

No crec que sigui bona idea.

Júlia

Per què no? Ells es coneixen el desert com ningú altre!

Àngel

Els miratges sempre enganyen!

Júlia

Potser a nosaltres no ens enganyaran.

Àngel

Nonono. No crec que sigui bona idea.

Júlia

No tenim temps de discutir. Cada cop estàs més feble! No tenim temps per perdre!



Cor

SOM ELS MIRATGES DEL DESERT!

ET FEM ANAR AL SUD I AL NORD!

ET FEM SOMNIAR DESPERT!

FINS QUE PERDIS LA XAVETA!

Júlia

Miratges! Escolteu-me!

Cor

SOM ELS MIRATGES DEL DESERT!

Júlia

Sí, tot això ja ho sé, però necessitem la vostra ajuda!

 Estem buscant el lloc més silenciós que existeix.



Cor

EL LLOC LLOC LLOC

 MÉS SILENCIÓS

ÉS UN LLOC LLOC LLOC

MOLT PERILLÓS!



EL LLOC LLOC LLOC

 MÉS SILENCIÓS

ÉS UN LLOC LLOC LLOC

MOLT PERILLÓS!



SILENCIÓS, (PERILLÓS) 2 veg

SILENCIÓS, (PERILLÓS)  2 veg

UN LLOC, UN LLOC, PERILLÓS.



Júlia

Tan se val si és perillós. L’hem de trobar!