23/4/13

COM EM SENTO QUAN BALLO?

Després d'haver passat molts dies practicant les danses del DANSA ARA, els nens i nenes de 2n GIRAFES I COALES hem estat parlant sobre com ens sentim quan ballem. La pregunta és:

Com et sents mentre balles?

Cadascú diu la seva, i tot és vàlid. Aquí tenim algunes respostes:
Les GIRAFES han dit:
 
MARC: Quan estic amb molta gent i ballo, tinc vergonya.
ERIC: La dansa m'agrada.
JAUME:  és com si volguéssis dir alguna cosa, com si parléssis. És anti -estrés. Em diverteix.
SOFIA: Quan hi ha molta gent que em mira, sento alegria.
ORIOL: Quan ballo amb una música que m'agrada molt, tinc ganes de repetir-ho.
ADRIÀ: Quan ballo,m'agrada que els pares em mirin.
MIKEL: Em calmo. IKER: Aprenem cançons i músiques i així quan estic trist les puc ballar i cantar.
MARIA: Estic nerviosa  però m'agrada que em mirin.
GHISLAINE: Quan hi ha molta gent em poso una mica nerviosa.
ANGEL: M'agrada perquè fas moure el cos. Cada dia n'aprens una mica més.
BERTA: M'agrada molt ballar amb totes les companyes i companys.
CARLOS: M'ha agradat ballar el SOL, SOLET.
CARLA: Quan ballo, sento pessigolles a la panxa.
NAGORE: M'agrada ballar amb els companys.
JOEL: Estic molt content.
THAMYA: Em sento nerviosa.
ANNA: Em sento protegida pels companys.

Els COALES han dit:

UMA: Quan ballo, m'ho passo molt bé. Estic molt contenta.Quan sento música vull ballar.
MARTINA:Es com si se'm mogués tot el cos per ballar. Em sento tranquil·la.Primer tinc vergonya però després ja puc ballar.Ens vam inventar una cançó amb erl ritme del TWIST.
CARLA: Quan ballem, em relaxo.I ja no puc parar de ballar.Em sento feliç.
JOSEP: Ballar em diverteix molt.
IDRIL: Sento com si a dins del meu cos hi hagués música.De vegades m'invento cançons amb la música que sento.
IVAN: Quan ballo no puc parar de moure'm.La música m'emociona.
RAQUEL: Quan sento música, els peus i les mans em van soles.
AINA: Si una música m'agrada molt, encara ballo millor.Les cames em van soles.
TÀNIA: M'agrada molt ballar.
JUANJO: Quan ballo a casam'imagino que estic a l'escola.
AIXA: Quan sento música començo a ballar i no puc parar.
ALBERT: Ballar és divertir-me.
JOHN PAU: Em fa vergonya ballar davant de molta gent. 
INAR: Jo em poso molt nerviós i em fa vergonya que em mirin.
JÚLIA: Quan ballo estic molt contenta.
ELOI: Vull sentir el ritme al meu cos.Però ballar no m'agrada gaire.
ANDREA: Sento com si tothom em mirés.
JAN: M'agrada que em mirin.
DEREK:Estic content i m'agraden les músiques que posem.
ALAN: Estic nerviós perquè sembla que tothom em miri.
GERARD: No vull que s'acabi.    
JOANA: M'agrada ballar al ritme de la música.És com si el cos em convidés a moure'm.
ALBA: Quan ballo penso en la música. Però si és música trista, llavors no penso en res.
GEMMA: M'ho passo molt bé.